Különleges tulajdonságainak köszönhetően, mint például a motor kiváló vezethetősége és a magas vezethetőség, az
Xtrainer tökéletesen megfelel mindazok a versenyzők igényeinek, akik nagy teljesítményű, könnyű és használható kerékpárt keresnek, amely így lehetővé teszi, hogy minden helyzetben könnyedén kiszabadítsa magát. A trialista inspirációból született Xtrainer lefegyverző könnyedséggel képes alkalmazkodni a különböző helyzetekhez. Akár amatőr vagy, aki kerékpárt keres, akár hozzáértő enduro versenyző, aki valami kevésbé fárasztót és kihívást keres, vagy tapasztalt versenyző, aki társat keres az extrém enduróhoz, az Xtrainer az ideális kerékpár._x000D_\n_x000D_\nA jármű használhatósága minden helyzetben teret enged a vezetésre való koncentrálásnak és az Offroad földes világának élvezetének._x000D_\nCsípője karcsú, alacsonyabb, mint az RR, testes és kezelhető szállítással alacsony fordulatszámtól magas fordulatszámig, az Xtrainer nem hiányzik a sorban futáshoz szükséges lóerőkből, hanem a kissé lassabb és technikásabb útvonalakat részesíti előnyben, ahol kihasználhatja a létrehozását inspiráló próbahivatást és a Beta 250 vagy 300 2T motor nyomatékát._x000D_\nEgyszerű összetevőkből készült recept, amelyek ügyesen összeolvadva életet adnak egy_x000D_\n
_x000D_\n - Kis súly: rendkívül mozgékony és intuitív, még kezdőknek is;
_x000D_\n - Nyeregmagasság: 20 mm-rel csökkent az RR termékcsaládhoz képest, hogy minden helyzetben nagyobb biztonságot nyújtson;
_x000D_\n - Fékek: Nissin, elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsákkal;
_x000D_\n - Akkumulátor: Lítium akkumulátor, könnyű és teljesítő;
_x000D_\n - Villák és monoshock: R16V elöl 43 mm-es rakoncákkal, hátul progresszív függesztőkarokkal. A felfüggesztési rekesz teljesen testreszabható állítható villával rugós előfeszítésben és visszapattanásban, míg a monoshock állítható rugó-előfeszítéshez, összenyomáshoz és visszapattanáshoz;
_x000D_\n - Ocile és lineáris szállítás:d, mindez a könnyű vezetés előnyére;
_x000D_\n - Beta Progressive Valve: a külsőleg állítható Beta Progressive Valve lehetővé teszi a motor teljesítményének kiváló adaptálását a teljes felhasználási tartományban;
_x000D_\n - Térképkapcsoló eszköz a kormányon található gombbal
_x000D_\n - Automatikus keverő: a nyereg alatt található (amely gombnyomással nyitható), és lehetővé teszi, hogy kiküszöbölje az olaj-benzin előkeverék szükségességét;
_x000D_\n - Lágy gumiabroncsok: a lágy keveréknek és az agresszív kialakításnak köszönhetően minden körülmények között tapadást biztosítanak, és kevésbé ideges reakciókat váltanak ki a motorosnak, mint a merevebb burkolatú gumiabroncsok;
_x000D_\n - Hűtőventilátor: bár a 2 ütemű motor jó hőegyenlánnyal rendelkezik, a ventilátor alapfelszereltségként az Xtrainerre van felszerelve, így a motor mindig az optimális üzemi hőmérsékleten maradhat, még a leglassabb útvonalakon is;
_x000D_\n - Elektromos indítás: precíz és megbízható, elengedhetetlen, hogy a jármű a legkényelmetlenebb helyzetekben is újra mozgásba lendüljön;
_x000D_\n - Motor és tengelykapcsoló: az RR-ből származik, a motor szállítása megfelelően lágyított, hogy a legjobban megfeleljen az Xtrainer jellemzőinek.
_x000D_\n
_x000D_\nTekintettel ezekre a tulajdonságokra, valamint a kerékpár által az előző modellévben kapott fejlesztésekre (hátsó segédkeret, szívórendszer, akkumulátor, megnövelt tartály és új műanyagok), ennek a modellnek az innovációja elsősorban egy új elektronikus kioldókulcsban rejlik._x000D_\n
_x000D_\n - Elektronikus kulcs: ez egy mágneses eszköz "letéphető" működéssel, és abszolút újdonságot jelent mind a béta, mind az egész enduro szcéna számára. Az új elektronikus kulcs egy olyan biztonsági rendszer, amely egyszerre látja el a lopásgátló funkciót, valamint a kerékpár és a kerékpáros védelmét, és a Betamotor (EP3064405B1) által bejegyzett kizárólagos európai szabadalom._x000D_\nKét részből áll: az egyik a jármű kormányához rögzítve marad, a másik pedig mágneses (a motoros által a csuklóján lévő hevederrel viselhető), amely lekapcsolódik, hogy aktiválja a mechanizmust.
_x000D_\n - Lopásgátló funkció: az autóipari üzemmódhoz hasonlóan a készülék kizárja a motor indításának lehetőségét, amikor kihúzza, köszönhetően a kódolásnak, amely egyedileg illeszkedik a motorkerékpár kulcsához, megakadályozva a jármű lopását, ha felügyelet nélkül hagyja. Ez az első alkalom, hogy a kormányzárnál jobb védelmet nyújtanak.
_x000D_\n - A motorkerékpár és a motoros passzív biztonsága: A "Kill-Switch" készülékhez hasonló művelettel a motorkerékpár kikapcsol, amikor a motoros csuklójához csatlakoztatott mágneses érintkezési pont és a motorkerékpár kormánya le van választva. A jármű kikapcsolása megakadályozza a motor károsodását esés esetén, és nagyobb biztonságot nyújt a motoros számára, ha elveszíti uralmát a jármű felett, vagy ha a motorkerékpár a talajon felgyorsul.
_x000D_\n
_x000D_\nEzenkívül az
Xtrainer 2024-en a következők megújulnak:_x000D_\n
_x000D_\n - Nyereg: az ülést alkotó hab geometriáját és sűrűségét felülvizsgálták, hogy nagyobb kényelmet biztosítsanak a versenyzőnek, mint az RR család kerékpárjai esetében. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele jelentősen növeli az Xtrainer kényelmét a nyeregben.
_x000D_\n - Grafika: az új grafika az idősebb nővérek grafikáit idézi. A jellegzetes béta pirosat valójában kontrasztos fekete-fehér elemek kísérik, amelyek folytonosságban vannak azzal a stílussal, amelyet a kerékpár az előző MY újratelepítésével kapott, de most még személyre szabottabb, geometrikusabb és könnyen felismerhető.
_x000D_\n
_x000D_\n
Elérhetőség: június