Köszöntjük a Betamotor SpA motorkerékpár gyárnak a magyarországi kizárólagos új importőrének a honlapján    info@betahungary.hu    +36 30 454 7897

Kérdése van? Hívjon minket! +36 30 454 7897

X-Trainer 250 MY25
X-Trainer 250 MY25
3 151 600 Ft

X-Trainer 250 MY25

X-Trainer 250 MY25
X-Trainer 250 MY25
X-Trainer 250 MY25
X-Trainer 250 MY25
X-Trainer 250 MY25
Mivel a Beta Xtrainer gyártásának tizenegyedik évét kezdi, lenyűgöző új megjelenéssel ünneplik, szürke karosszériával, hogy kiegészítsék az olasz piros keretet. Az új megjelenés megkülönbözteti a megjelenést az unokatestvérektől, az RR X-Pro és RR Race Edition modellektől._x000D_\nAz Xtrainer számos országban az első számú belépő szintű enduro kerékpár, ez nem meglepő, mivel a nagyobb, terjedelmesebb enduro modellekhez képest könnyű vezetni. A kerékpárok összességében kisebb alváza, alacsony ülésmagassága és teljes súlya tökéletessé teszi a kerékpárt nemcsak a belépő szintű enduro lovagláshoz, hanem tökéletes modellként azok számára is, akik második kerékpárt szeretnének játszani.
3 151 600 Ft
Részletek
Az olyan egyedi jellemzőknek köszönhetően, mint az első osztályú motorismeret és a kiváló vezethetőség, az Xtrainer tökéletesen megfelel minden olyan motoros igényeinek, akik könnyen vezethető és praktikus motorkerékpárt keresnek, lehetővé téve a motoros számára, hogy a legtöbb körülmények között kényelmesen érezze magát. A triál lovaglás világa által ihletett Xtrainer lefegyverző könnyedséggel képes alkalmazkodni számos helyzethez. Akár amatőr vagy, aki az első motorodat keresi, akár gyakorlott enduro versenyző, aki kevésbé fárasztó és kihívást jelentő motort keres, vagy egy profi motoros, aki extrém enduro társat szeretne, az Xtrainer az ideális megoldás. A motorkerékpár használhatósága minden helyzetben lehetővé teszi a motoros számára, hogy csak a vezetésre koncentráljon, és élvezze az off-road csodálatos világát._x000D_\nA keskeny középső résznek és az alacsony fordulatszámtól a magas fordulatszámig könnyen kezelhető teljesítményleadással rendelkező nagy testvér RR modelleknél alacsonyabb talajon az Xtrainer rendelkezik a versenyvonal tartásához szükséges erővel, de előnyben részesíti a kissé lassabb és technikásabb útvonalakat, ahol kihasználhatja a próbák ihlette hivatását, valamint a Beta 250 vagy 300 kétütemű motor nyomatékát._x000D_\n_x000D_\nA folyadékhűtéses motor teljesítménye szinte elektromos, zökkenőmentes teljesítményleadást biztosít, amely éppen megfelelő mennyiségű erővel és nyomatékkal rendelkezik. A lovagolhatóság több mint tizenöt éve a Beta szlogenje, és a 2025-ös Xtrainer ennek a plakát-gyermeke. Az Xtrainer alacsonyabb ülésmagassága nagyobb magabiztosságot biztosít a vezető számára. A legtöbb versenyző könnyen megérinti a talajt, ami sokkal élvezetesebbé teszi a lovaglást._x000D_\n_x000D_\nA vezethetőség az Xtrainer örökségének kulcsa, az alábbiakban felsorolunk néhány funkciót, amelyek ezt a csodálatos enduro modellt alkotják:_x000D_\n
    _x000D_\n
  • _x000D_\n
      _x000D_\n
    • Alváz: A teljes méretű enduro kerékpárokhoz képest könnyebb és kompaktabb csomag, az Xtrainer minden tudásszintű versenyző számára készült.
    • _x000D_\n
    • Ülésmagasság: Az alacsonyabb ülésmagasság biztosítja a magabiztosságot.
    • _x000D_\n
    • Fékek: Ugyanaz a fékcsomag, mint az RR modelleknél, Nissin, elöl 260 mm-es, hátul 240 mm-es tárcsákkal.
    • _x000D_\n
    • Akkumulátor: Könnyű, nagy teljesítményű lítium akkumulátor.
    • _x000D_\n
    • Villa és lengéscsillapító: R16V elöl 43 mm-es rakoncákkal, hátul progresszív emelőkarokkal. A felfüggesztés teljesen testreszabható, a villa állítható rugó-előfeszítést és visszapattanást kínál, míg a lengéscsillapító állítható a rugó-előfeszítés, a kompresszió és a visszapattanás csillapítása szempontjából, és progresszív összeköttetéssel rögzíthető.
    • _x000D_\n
    • Teljesítményszelep: A Beta Progressive kipufogószelepet a vezető kívülről is beállíthatja, lehetővé téve a motor teljesítményének hatékony beállítását mindenféle használathoz.
    • _x000D_\n
    • Gyújtástérkép kapcsoló kormánygombbal: Két pozíció (Nap vagy Eső), amely szükség szerint állítja be a motor teljesítményét. A Sun mód a gyorsabb motortérkép. Az eső üzemmód nagyjából 20%-kal lassítja a motort a jobb tapadás és irányíthatóság érdekében nedves útviszonyok között.
    • _x000D_\n
    • Üzemanyagtartály: Átlátszó tartály 8,8 liter (2,32 amerikai gallon) kapacitással.
    • _x000D_\n
    • Elektronikus olajbefecskendezés: Az ülés alatt található (amely egy gombnyomással könnyen kinyitható), így nincs szükség olaj-üzemanyag premixre;
    • _x000D_\n
    _x000D_\n
  • _x000D_\n
_x000D_\nLágy gumiabroncsok: Lágy keverékük és agresszív kialakításuk minden helyzetben garantálja a tapadást, a motoros pedig a merevebb szövetvázú gumiabroncshoz képest kevésbé rángatózó reakciókat élvezhet;_x000D_\n
    _x000D_\n
  • Hűtőventilátor: Minden Xtrainer modellhez szériafelszereltségként hűtőventilátor van felszerelve, amely biztosítja, hogy a motor mindig az ideális üzemi hőmérsékletet tartsa, még lassabb pályákon is.
  • _x000D_\n
  • Elektromos indító: Precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben. Opcionális tartalék kezdőindító is rendelkezésre áll.
  • _x000D_\n
  • Motor és tengelykapcsoló: "Easy-Pull" membrános tengelykapcsoló három különböző beállítással, amely lehetővé teszi a motoros számára, hogy kedvére állítsa a kar érzetét és fejlődését.
  • _x000D_\n
  • Elektronikus kulcs: Biztonsági rendszert biztosít a lopás megakadályozására egy egyedi, kódolt kulccsal, amely egy hevederrel is rendelkezik, amely biztonsági kikapcsolásként használható, ha a motoros csuklóján viseli.
  • _x000D_\n
_x000D_\nElérhetőség: június
Adatok
Cikkszám
enduro-01