_x000D_\n_x000D_\nKizárólag a legkeményebb ösvényekre tervezték, olyan funkciókkal, amelyek nem találhatók meg a legtöbb más enduro modellben, beleértve az új vázat 20 mm-rel alacsonyabb ülésmagassággal, egy vadonatúj egyrugós első villát, elasztomer kormánytartókat, hűtőfolyadék túlfolyó tartályt, valamint egy mentőhevedert az első sárvédőn. A változások listájának tetejét minden új műanyag teszi ki, amely megkülönbözteti a kerékpárt a többitől._x000D_\n_x000D_\n
A vadonatúj ZF SHC első villa könnyebb, mint a korábbi standard RR modellek, mivel a jobb oldali csövön egy rugót használ, amely előfeszítés-állítót tartalmaz, míg a villa összes kompresszióját és visszapattanását a bal oldalon kezelik. Ez az
egyrugós kialakítás tökéletes az erős enduró használathoz, mivel a motorosnak "ültetettebb" érzést nyújt vezetés közben. Azt is lehetővé teszi, hogy a villa gyorsabban reagáljon, mint más kialakítások, a kisebb általános súrlódás miatt. Az első villát kiegészítik az XTrig izoelasztikus kormánytartói, amelyek csökkentik a rezgést és a vezető fáradtságát. A hátsó lengéscsillapító is új, frissített szelepbeállításokkal, amelyek megfelelnek a vadonatúj SHC első villának._x000D_\n_x000D_\nA kerékpár vezethetőségének növelése érdekében
az ülésmagasságot 20 mm-rel csökkentették, hogy csökkentsék a súlypontot, és jobb alapot biztosítsanak a versenyzőnek, amikor a dolgok nehézzé válnak. Az első sárvédő kapaszkodópántja egy új funkció, amelyet arra az esetre adnak hozzá, ha az első kereket extrém helyzetből kell kiemelni._x000D_\n
Az RR Race Edition és RX modellekből átvett új váz. Ez az új keret nagyobb gerincet biztosít, amely erősebb, mint a korábbi modellek, és jobb irányítást biztosít a kevesebb rugalmasság révén.
Az új vázzal együtt egy új Nissin hátsó fékhenger is hozzáadásra került, amely jobb hátsó fékteljesítményt biztosít. Ez az új tartály nagyobb mennyiségű folyadékot tárol, ami extrém fékezés esetén segít lehűteni a rendszert._x000D_\n_x000D_\nAz RR X-Pro modellek saját, egyedi megjelenést kaptak az új karosszériával. Új tervezésű első fényszórómaszk, új, karcsú tankpanelek és új hátsó sárvédővel. Az új grafika megkoronázza a termékcsalád lenyűgöző megjelenését._x000D_\n_x000D_\n
350 CC_x000D_\n_x000D_\nEz a legkönnyebben kezelhető kerékpár a 4 ütemű modellválasztékban; Előnyben részesíti a magas fordulatszámú lovaglást, mégis megtartja a nagyon lineáris teljesítményt._x000D_\n_x000D_\n
390 CC_x000D_\n_x000D_\nAz ideális kezelhetőség/teljesítmény aránnyal nyerő tulajdonsága a kiemelkedő tapadásban rejlik._x000D_\n_x000D_\n
430CC_x000D_\n_x000D_\nNagy teljesítményű motor, amely akkor a legjobb, ha a motoros kihasználja a hosszú áttételt és a jelentős nyomatékot._x000D_\n_x000D_\n
480 CC_x000D_\n_x000D_\nEz a kerékpár a legjobban széles nyílt terekben fejezi ki magát._x000D_\nJellemzői hasonlóak a 430-as modellhez, de még nagyobb nyomatékkal és teljesítménnyel, alkalmasabbak a profibb és fizikailag fittebb motorosok számára._x000D_\n_x000D_\nA frissítések a következők:_x000D_\n
_x000D_\n - ZF SHC első villa: Egyoldalas rugó, teljesen állítható az előfeszítéshez, a kompresszióhoz és a visszapattanás csillapításához. Több mint 250 gramm súlycsökkentés.
_x000D_\n - ZF hátsó lengéscsillapító: Újratervezve és az SHC első villához igazítva. Jobb általános egyensúlyt biztosít a felfüggesztés és a vezethetőség között. A progresszív összeköttetés javítja a kezelhetőséget.
_x000D_\n - Alacsonyabb ülésmagasság: 20 mm-rel alacsonyabb, mint a MY24 RR modellek, újonnan tervezett forma, valamint lágyabb hab a hosszabb, kényelmesebb utazáshoz.
_x000D_\n - Keret: Hasonló kialakítású, mint az RR Race Edition és RX modellek, nagyobb gerinc a tartósság és kisebb általános rugalmasság érdekében.
_x000D_\n - Főfékhenger hátul: Nagyobb mennyiségű folyadék a korábbi modellekhez képest, hogy csökkentse a hőt extrém fékezés közben.
_x000D_\n - Kormány tartók: XTrig FlexFix izoelasztikus rúdtartók a motoros fáradtságának és rezgésének csökkentése érdekében.
_x000D_\n - Elektronikus kulcs: Biztonsági rendszert biztosít a lopás megakadályozására egy egyedi, kódolt kulccsal, amely egy hevederrel is rendelkezik, amely biztonsági kikapcsolásként használható, ha a motoros csuklóján viselik.
_x000D_\n - Hűtőfolyadék visszanyerő tartály: Csökkenti a hűtőközeg-veszteséget szélsőséges vezetési körülmények között.
_x000D_\n - Vadonatúj karosszériakialakítás: Új fényszórómaszk, üzemanyagtartály panelek és hátsó sárvédő, hogy megkülönböztesse a motort a többi modellcsaládtól.
_x000D_\n - Grafika: Lenyűgöző megjelenés, amely az olasz vörös színt finom vonalakkal párosítja.
_x000D_\n - Első mentőheveder: Segítségre, ha ki kell emelni az első kereket egy nehéz szakaszból.
_x000D_\n
_x000D_\nEgyéb jellemzők:_x000D_\n
_x000D_\n - Elektromos indító: precíz és megbízható, elengedhetetlen a kerékpár újraindításához trükkös helyzetekben. A tartalék rúgóindító opcióként kerül értékesítésre.
_x000D_\n - Kuplung : A "Light-Pull" membrános tengelykapcsoló három beállítással rendelkezik a kar húzásának és progresszivitásának beállításához.
_x000D_\n - Akkumulátor: A lítium akkumulátor gyors indítást és csökkentett súlyt biztosít.
_x000D_\n - Elektromos: Fényszóró és hátsó lámpa mérővel, amely tartalmazza a használati órákat, az utazásmérőt, a sebességet és egyebeket.
_x000D_\n - Üzemanyagtartály: Áttetsző, így az üzemanyagszint könnyen ellenőrizhető.
_x000D_\n - Csúszólemez: A műanyag csúszólemez csökkenti a motor zaját, és a jobb hasmagasság érdekében a kerethez van kialakítva.
_x000D_\n - Grafika: a kerékpár kialakítását új grafikák egészítik ki, amelyek hasonlóak az RR modellekhez, amelyek domináns módon biztosítják a jellegzetes béta vöröset.
_x000D_\n
_x000D_\nA 2T modellek a következőket is tartalmazzák:_x000D_\n
_x000D_\n - Térképkapcsoló: (2T modellek) Két pozícióban állíthatja be a motor teljesítményleadását az adott körülmények típusához. (nedves vagy száraz)
_x000D_\n - Elektronikus olajbefecskendezés: Az ülés alatt olajtartály található (amely gombnyomásra könnyen nyitható), így nincs szükség olaj-üzemanyag premixre.
_x000D_\n
_x000D_\n
Elérhetőség: június_x000D_\n_x000D_\n