_x000D_\n_x000D_\nMi a közös az Enduro Extreme-ben és egy amatőrbarát motorban? Jól tanulmányozott műszaki alap, manőverezhetőség és kezelhetőség, egyszóval kezelhetőség és mindig testes és jól kezelhető motor; egy recept, amelyet Jonny Walker is jóváhagyott! És pontosan a Walker kaliberű versenyzőkkel való kapcsolattartás révén a Betamotor technikusai jöttek létre az új RR X-PRO létrehozásához._x000D_\n_x000D_\nAz alváz az, amely a legradikálisabb beavatkozásokon ment keresztül, ami a kerékpárnak saját és markánsabb személyiséget ad._x000D_\nKülönösen a felfüggesztési szektor teljesen új: a villát és a lengéscsillapítót a nulláról újratervezték a ZF technikusaival együtt, hogy egy innovatív és funkcionális terméket hozzanak létre, amelyet kizárólag az XPRO projektnek szenteltek, és amely jelentősen növeli a jármű potenciálját._x000D_\nEz egy radikális beavatkozás volt, amelyet a márka által követett Rideability koncepció irányított és inspirált. Az eredmény egy teljesen megújult termék, amely a vezethetőség szempontjából jelentősen javult, és amely a beállítások rendkívüli testreszabásának köszönhetően sokkal szélesebb körű motoros vezetési jellemzőivel képes integrálódni. Ily módon a kerékpár alkalmazkodik a motoros igényeihez, és nem fordítva, mindenkiből a legjobbat hozza ki, anélkül, hogy elveszítené vezetési stílusának természetességét._x000D_\nMinden megváltozik, és a név is megváltozik! Tehát fedezzük fel az új
RR X-PRO My25-öt._x000D_\n_x000D_\nA kínálat továbbra is 8 különböző modellből áll, amelyek mindegyike saját személyiséggel rendelkezik, és rendkívül változatos motorosok igényeit képes kielégíteni. Minden versenyző számára van egy tökéletes RR, de ami közös bennük, az a magabiztosság, amelyet ezek a motorok képesek adni, a vezetési élmény javára. Az egyes verziók legfontosabb jellemzői a következőképpen foglalhatók össze:_x000D_\n_x000D_\n
250 cm³_x000D_\nAlkalmas azok számára, akik szelídebb karakterű, kissé alacsonyabb nyomaték- és teljesítményértékeket keresnek, mint a tartomány csúcsa, ami garantálja a maximális kezelhetőséget._x000D_\n_x000D_\n
300 cm³_x000D_\nAzok számára, akik szeretik a nagy hengerűrtartalmú motorokat, amelyek minden fordulatszámon nagy nyomatékértékekkel rendelkeznek. Ez a kerékpár alkalmas azok számára, akik hosszú sebességfokozatokkal szeretnének lovagolni._x000D_\n_x000D_\nAz alábbiakban áttekintjük azokat a frissítéseket, amelyeket az RR 2T-4T XPRO My 2025 termékcsalád kapott:_x000D_\n
_x000D_\n - Szövőszék:Az XPRO döntő lépést tesz előre az alváz tekintetében az új keret elfogadásával, megnövelt szekcióval a távolsági fény részén (+ 1 cm), amely megjelent az Enduro Racing My24 modelleken. Ennek a beavatkozásnak az eredménye, amelyet a Beta Factory versenyzői széles körben teszteltek és validáltak a versenypályán, egy olyan átfogó kerékpár, amely sokkal pontosabb és stabilabb mind a belépéskor, mind a kanyarodáskor, és képes nagy biztonságérzetet közvetíteni a motor teljesítményének kordában tartásában. Nem csak, hogy tekintettel az XPRO új hajlamára a kemény pályák iránt, az új váz kiváló ellenállást biztosít az ütésekkel és az ugrásokból származó leszállásokkal szemben.
_x000D_\n - Felfüggesztés: Az RR XPRO My 2025-nek szentelt új ZF felfüggesztést teljesen újratervezték egy olyan architektúrával, amely csökkentett tengelytávval és utazással rendelkezik, ami megváltoztatja a motor viselkedését és körülbelül 20 mm-rel csökkenti a teljes magasságot. Ez lehetővé teszi a motoros számára, hogy minden helyzetben jobban érintkezzen a talajjal, az amatőr kirándulástól kezdve a pályavezetésig, valamint a legszélsőségesebb körülmények között is.
_x000D_\n - Hajtű: SHC (Separate Hydraulic Chamber) villa: Az új villát teljesen aszimmetrikus sémával tervezték a hidraulikus működés optimalizálása és a teljes súly csökkentése érdekében (kb. 250 gr-ral), jelentősen javítva a kerékpár vezethetőségét. A jobb és bal láb közötti szerepmegosztás lehetővé teszi a felfüggesztés nagyobb ellenőrzését annak alkatrészeiben. Különösen a jobb láb kezeli a rugalmas szempontot, köszönhetően az egyetlen, megnövelt szelvényű, speciális acélból készült rugónak, amely 25% -os súlymegtakarítást tesz lehetővé (két rugó használatához képest) és kettős rugalmas kapacitást. Éppen ellenkezőleg, a bal oldal most csak a hidraulikus szempont kezelésével foglalkozik. Ezt a rendszert is alaposan felújították: a belső patron úszódugattyúval rendelkezik, amelynek átmérője 7 mm-rel nőtt, és ezért 30 mm-re emelkedik. A kettős olajáramlási sebesség és a csatornák egyenletesebb belső nyomása garantálja a hidraulikus fék jelentős javulását a teljes felhasználási tartományban, különösen az érdesség csillapításában nagy sebességnél. A löketvégi feltöltést is teljesen átdolgozták és lekicsinyítették, hogy hosszabb és progresszívebb legyen, hogy hatékonyabban kezelje a terhelésátvitelt és a váratlan süllyedést vezetés közben. Mindkét villaszár teljes mértékben állítható a pontos és könnyen hozzáférhető állítókkal, amelyek lehetővé teszik a motoros számára, hogy a felfüggesztést a vezetési igényeihez igazítsa, megváltoztatva a kerékpár reakcióját a nagyon puha és kényelmes viselkedésről a reaktív és sokkal agresszívabbra.
_x000D_\n - Monoshock: Az új monoshock jelentős fejlesztésen ment keresztül a kompressziós vezérlőegységben, amelyet teljesen újraterveztek az olajáramlás dinamikájának javítása érdekében. Ez a felülvizsgálat lineárisabbá tette a belső átjárókat, sokkal hatékonyabb kiigazításokat biztosítva a beállítókon, köszönhetően az összes olyan szerkezeti korlát kiküszöbölésének, amelyek negatívan befolyásolhatják a monoshock viselkedését, és mint ilyenek, nem kezelhetők külső beállításokkal. Ezenkívül az alumíniumból készült lengéscsillapító teste kemény oxidációs kezeléssel rendelkezik, amely garantálja a simaságot és a tartósságot, valamint a súlyát. A felfüggesztéseken végzett beavatkozások általános eredménye a jármű jobb vezethetőségében és a legjobb lengéscsillapításban mérhető sokkal szélesebb felhasználási spektrumban, köszönhetően az egyes felhasználási típusokhoz szükséges beállítások rendkívüli pontosságának, funkcionális és hatékony regiszterekkel. Ily módon mind az amatőr, mind az extrém enduro versenyző hamarosan felismeri a kerékpár jobb képességét, hogy a motoros igényeihez igazodjon.
_x000D_\n - Műanyagok: az XPRO új, erős személyisége magában foglalja a motor felépítményeinek és grafikájának teljes átalakítását is. A fényszórórács, a szállítószalagok, az oldalsó panelek és a hátsó farok, mindent újraterveztek a Bétában. A hűtőrács kúpos kialakítású, míg a farok és a szállítószalagok új dinamizmussal karcsúsítják a motort, amelyet ügyesen összekapcsol a fehér műanyag új, kontrasztos grafikája. Az eredmény egy csillogó termék, amely szakít a múlttal, és kiemeli új személyiségét.
_x000D_\n - Nyereg: a nyerget nagyobb kényelem jellemzi, mint a múltban, köszönhetően egy új habnak, amellyel a párnázás készült. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele sokkal kényelmesebb érintkezési pontot biztosít a kerékpárosnak. A piros kárpitot piramis textúra jellemzi, amely kiváló tapadást biztosít a nyeregben. A nagyobb kényelem nagyobb koncentrációt jelent egyszer a nyeregben.
_x000D_\n - Nissin főfékhenger: az új alváz egy új, nagyobb teljesítményű hátsó főfékhengernek ad otthont. A versenymodellektől örökölt alkatrész az előző modell fejlődését képviseli, és a külső konstrukció mellett kiemelkedik a nagyobb fékerő, a jobb moduláció mellett.
_x000D_\n - Silent block: a nyeregben töltött vezetési kényelem javulása az új Silent blokkokon is áthalad, amelyekkel az RR XPRO fel van szerelve. Ez az alkatrész hozzájárul a kormányról a vezetőre továbbított rezgések csökkentéséhez, kényelmesebbé és kevésbé fárasztóvá téve a fogást.
_x000D_\n - Hűtő tágulási tartály: a Beta enduro modelleken először jelenik meg egy körülbelül 200 köbcentis hűtőfolyadék tágulási tartály, amely lehetővé teszi a víz visszanyerését, amely a hőmérséklet emelkedésével kiürülhet a hűtőből, különösen a jármű lassabb és technikaibb használatakor, vagy extrém enduro járatokban. A tartályt ütésmentes helyzetben helyezték el, az alváz belsejében, közvetlenül a kipufogócsonk feletti részen.
_x000D_\n - Első hátrasikló öv: az RR XPRO új Extreme karakterének hangsúlyozása érdekében az új első vonószíj szériafelszereltségként került bevezetésre, amely nagyon hasznos a legnehezebb helyzetek útjából. A legnehezebb helyzetek megtalálása igazi enduro versenyzővé tesz, ha tudod, hogyan kell kijutni belőlük, igazi szakértővé válsz! Ez az öv ideális szövetséges ezekben a helyzetekben.
_x000D_\n - Elektronikus kulcs: az új elektronikus eszköz, amellyel a kerékpár fel van szerelve, a Betamotor (EP3064405B1) által bejegyzett kizárólagos európai szabadalom, és egyidejűleg ellátja a lopásgátló funkciót, valamint a kerékpár és a kerékpáros védelmét._x000D_\nAz elektronikus kulcs két részből áll: az egyik a jármű kormányához rögzítve marad, a másik pedig mágneses és kódolt (a motoros csuklópánttal hordhatja), amely lekapcsolódik, hogy aktiválja a mechanizmust. A készülék a kerékpár és a kerékpáros biztonsága érdekében egy "Kill-Switch" eszköz funkcióját látja el, kikapcsolva a kerékpárt, amikor a kerékpáros csuklójához és kormányához csatlakoztatott mágneses érintkezési pont megszakad. A normál "Kill-Switch"-től eltérően azonban az új elektronikus kulcs integrálja a lopásgátló funkciót is, kizárva a motor indításának lehetőségét, amikor kihúzzák, köszönhetően a kódolásnak, amely egyedülállóan illeszkedik a motorkerékpár kulcsához, megakadályozva a járműlopást. Nagyobb védelem a kerékpárok és a kerékpárosok számára, egyetlen, kizárólag a Betamotor által szabadalmaztatott megoldásban; most először alapfelszereltségként.
_x000D_\n - Térkép kapcsoló a kormányon: a térképkapcsoló gombja már nem a kanonikus helyzetben található a kormányfej mögött, hanem a kormányra kerül, a Beta ház MX modelljei által ihletett házban, a lökhárító belsejében.
_x000D_\n
_x000D_\nA teljes választékot érintő beavatkozások mellett néhány konkrét újítás érkezett néhány modellre, amelyek emelik a 2T sorozat modelljeinek lécét. Részletesen:_x000D_\n
RR X-PRO 300 2T_x000D_\n
_x000D_\n - Dugattyú: Dugattyú: a rezgések csökkentése és a motor hatékonyabbá tétele érdekében az új RR 300 2T XPRO új, versenyzésből származó dugattyút kap, amely könnyebb és nagyobb teljesítményű, mint az előző, ami a motort érzékenyebbé és ragyogóbbá teszi minden fordulatszámon, valamint hozzájárul a jármű jobb kezelhetőségének érzéséhez.
_x000D_\n
_x000D_\n