Részletek
A Beta szorosan együttműködött az enduro bajnokokkal, Brad Freemannel és Steve Holcombe-val, hogy számos apró fejlesztést fejlesszenek ki mind a hajtásláncon, mind a vázon/felfüggesztésen a MY 2024 RR 2-Stroke és 4 Stroke modellekhez, hogy megszilárdítsák a már amúgy is nagyra értékelt jellemzőket. előző generáció. Mint mindig, a Beta mérnökeinek vezérfilozófiája az volt, hogy ne csak növeljék a márka motorjainak teljesítményét, hanem azt is, hogy ezt a teljesítményt elérhetőbbé tegyék. Így a nagy változtatások helyett az idei modellév egy sor fejlesztést kapott, amelyek célja az egyes modellek összes kiemelkedő tulajdonságának megszilárdítása._x000D_\n_x000D_\nA képet új grafika teszi teljessé, amely kompromisszumok nélküli versenyzést kölcsönöz az egész sorozatnak._x000D_\nMint mindig, a sorozat 8 különböző modellből áll, amelyek mindegyike saját személyiséggel rendelkezik, hogy megfeleljen a versenyzők nagyon sokféle spektrumának. Minden motoros számára megvan a tökéletes RR, de minden modellben közös az a képesség, hogy bizalmat kelt a felhasználóban, és valóban kifizetődő vezetési élményt kínál._x000D_\n_x000D_\n350 cc_x000D_\n_x000D_\nEz a legkönnyebben kezelhető kerékpár a 4 ütemű tartományban; előnyben részesíti a magas fordulatszámú motorozást, miközben megőrzi a nagyon lineáris teljesítményt._x000D_\n_x000D_\n390CC_x000D_\n_x000D_\nAz ideális kezelhetőség/teljesítmény aránynak köszönhetően nyerő tulajdonsága a kiemelkedő tapadás._x000D_\n_x000D_\n430CC_x000D_\n_x000D_\nErős motor, amely akkor a legjobb, ha a motoros kihasználja a hosszú áttételt és a jelentős nyomatékot._x000D_\n_x000D_\n480CC_x000D_\n_x000D_\nEz a kerékpár nyílt terepen fejezi ki magát a legjobban._x000D_\nTulajdonságai hasonlóak a 430-as modellhez, de még nagyobb nyomatékkal és teljesítménnyel, így jobban megfelel a tapasztaltabb és fizikailag fittebb versenyzőknek._x000D_\n_x000D_\nAz alábbiakban összefoglaljuk a MY 2024 RR termékcsaládhoz bevezetett frissítéseket:_x000D_\n_x000D_\nÜlés: az ülést alkotó hab eltérő geometriával és sűrűséggel rendelkezik a nagyobb kényelem érdekében. A nagyobb támasztófelület és az anyagok eltérő összetétele ma már sokkal kényelmesebb érintkezési pontot biztosít a motorosnak a kerékpárral._x000D_\nFelfüggesztés: a felfüggesztés folyamatos finomítása mellett a Model Year 24 kerékpárok könnyebb villaperselyekkel rendelkeznek, különösen a villarudazat területén. A kabát különböző megmunkálásait úgy tervezték, hogy szabályozott rugalmasságot biztosítsanak, ami egyenletesebb csillapítást eredményez még egyenetlen terepen is, ezáltal jelentősen javítva a kényelmet és a reakciókészséget._x000D_\nFékek: Az első fékrendszer frissítette a fékvezetéket. A zsinór védőköpenyét ma már jobban rögzíti a dupla krimpelés (fent és alul, korábban csak alul), így a fékvezeték védelme jobban ellenáll a folyamatos igénybevételnek._x000D_\nRadiátorok: A 250-es és 300-as kétütemű modellek, valamint a teljes négyütemű sorozat új, könnyebb és merevebb radiátorokat kap, amelyek tetején formázott tartályok találhatók, hogy a kerékpár nagyobb kormányszöget érhessen el. Az új radiátorok, amelyek jobb hűtőfolyadék keringést biztosítanak a jármű jobb hűtése érdekében, több megerősítést tartalmaznak, és új, nem műanyag sapkával is fel vannak szerelve, amely keményebb és kevésbé érzékeny az esetleges ütésekre._x000D_\nGrafika: Az évfordulós Model 24 megfordítja azt az egyszerű, alapvető megjelenést, amely az előző kerékpárt jellemezte. A vadonatúj grafika agresszív, geometrikus és modern megjelenést kölcsönöz a modellre jellemző klasszikus piros, fehér és fekete színek okos használatának köszönhetően, amelyek tökéletesen illeszkednek a vázhoz és a burkolatokhoz a jellegzetes béta vörös színben._x000D_\nAz egész családban bevezetett fejlesztéseken kívül számos olyan fejlesztés található bizonyos 2- és 4-ütemű modelleknél, amelyek még magasabb szintre emelik a teljesítményt._x000D_\nRészletesen:_x000D_\n_x000D_\nRR 4 ütemű_x000D_\n_x000D_\nKipörgésgátló: a kipörgésgátló nagy lépést tett előre a fejlesztésben. A dedikált leképezéseket valóban továbbfejlesztették a Betamotor technikusai, akik új, pontosabb módot találtak a kipörgésgátló rendszerbe történő beavatkozásra annak érdekében, hogy az a lehető legpontosabban működjön, és elkerülhető legyen a szükségtelen vagy túlzottan invazív beavatkozás._x000D_\nAirbox: átdolgozták az Airbox perselyének geometriáját, és ezzel együtt a motorba áramló levegőt is, hogy közepesen magas motorfordulatszámon nagyobb teljesítményt biztosítsanak, miközben megőrizték a jelenlegi kipufogócső bevezetésével nyert alsó nyomatékot. Ez az innováció lehetővé teszi a teljes teljesítmény leadását a teljes ívben._x000D_\nElérhetőség: június